פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושרות לקוחות 073-2241444
סניף ירושלים סניף פתח תקווה
לשרותכם בווטסאפ
0732241444

מסכי הקרנה

מסך למקרן – בחירת מסך הקרנה

מחפשים מסך נגלל למקרן? הגעתם למקום הנכון! מכירת מסכי הקרנה בשרון רייכטר – יש סוגים שונים של מסכי הקרנה למקרן והבחירה של מסך הקרנה חשמלי או מסך נייד, צריכה להיעשות בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • מטרה- מסך למקרן חייב להתאים למטרה שלכם. יש אנשים שמעוניינים לקנות מסך למקרן על מנת לעבוד בצורה נוחה יותר על המחשב שלהם, ואילו אחרים מעוניינים לפנק את עצמם ולראות סרטים ביתיים על מסך מקרן גדול. לעומת זאת יש אנשים שזקוקים לאותו מסך נגלל למקרן, על מנת להציג מצגות שונות במקום העבודה או ככלי עזר להרצאות בכל מיני מקומות אליהם הם הולכים, במסגרת המומחיות המקצועית שלהם. כאן מסך ההקרנה יהיה בעל מאפיינים שונים בהשוואה אל מסכי הקרנה לשימוש אישי בבית.

  • תקציב- חשוב להחליט מראש מהו התקציב שמיועד לקניית אותו מסך הקרנה חשמלי או כל סוג אחר של מסך. ידיעת התקציב מראש יכולה להקל על תהליך הקנייה ולקצר אותו. כל שאתם צריכים לעשות הוא להגיע אל המוכר ולומר לו מה התקציב שלכם לקניית מסך למקרן ולאיזו מטרה אתם מתכוונים להשתמש בו, ואילו הוא יציג בפניכם את ההיצע הקיים.

  • איכות- איכות גבוהה יותר של מסך הקרנה מאפשרת צפייה מהנה יותר וכן מסכי הקרנה שיחזיקו מעמד לאורך תקופה ארוכה יותר. לעיתים משתלם לשלם קצת יותר על מנת לזכות בטוב ביותר לאורך זמן.

שמדברים על מכירת מסך הקרנה, כמובן שבחירת המסך צריכה להיעשות מחברה מוכרת, אמינה ובעלת מוניטין מוצלח. יש לקחת בחשבון שהחברה צריכה לספק לכם אחריות על מוצר אותו אתם קונים אצלה ואם מדובר על השכרת ציוד מאותה חברה תמיד יש לברר לגבי כל תנאי ההשכרה.

 מידע על: השכרת מקרן | מכירת מקרנים

מסך למקרן – סוגים שונים:

  • מסך הקרנה חשמלי- מסכי הקרנה חשמליים מגיעים בכל מיני גדלים. מסכים אלו נפתחים על ידי לחיצת כפתור ונסגרים באותה צורה. רוב האנשים מעדיפים לקנות מסכים אלו שכן דבר זה חוסך מהם טעויות בכל הקשור אל פתיחת המסך וסגירתו.

  • מסך נגלל למקרן- כאן מדובר על מסך הקרנה ידני אותו אתם תגללו/תפתחו בעצמכם. מסך ידני זה נפתח בקלות בגלילה וכל שאתם צריכים לעשות הוא למשוך ולפתוח את המסך.

  • מסך נייד למקרן- מסך למקרן קל לשינוע, שניתן להשתמש בו בשטחים פתוחים ובכל מקום אליו אתם מגיעים. 

 

מעוניינים במידע נוסף אודות סוגים שונים של מסכי מקרנים? התקשרו אלינו ב- 073-2241444 והמומחים של שרון רייכטר ישמחו לענות לכם על כל שאלה!

תוצאות: 32
בחרת לסנן לפי: מסכי הקרנה
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy