פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושרות לקוחות 073-2241444
סניף ירושלים סניף פתח תקווה
לשרותכם בווטסאפ
0732241444

השכרת מקרן

מחפשים להשכיר מקרן? הגעתם למקום הנכון, השכרת מקרן מבית שרון רייכטר - החברה הגדולה בישראל להקרנה וציוד הקפי. בעלי המקצוע שלנו יעשו הכל כדי לעזור לכם לבחור את המקרן המתאים ביותר לצרכים ולשימוש הספציפי שלכם. אצלינו תוכלו להשכיר מקרנים איכותיים, מקצועיים במחירים הוגנים ושרות אדיב וקשוב. גללו מטה למדריך שלנו להשכרת מקרן.  

השכרת מקרן – איך לבחור את המקרן המתאים ביותר לאירוע שלכם 

השכרת מקרנים נפוצה ביותר בשנים האחרונות. יותר ויותר מגזרים פרטיים ועסקיים מעוניינים להשכיר מקרן ולשדרג את חווית האירוע שלהם משמעותית או פשוט להנות מצפייה באיכות קולנועית. גם אם אתם מעוניינים להתפנק מדי פעם בחוויית צפייה יוצאת מן הכלל אך אתם לא מעוניינים לרכוש מקרן, השכרת מקרנים היא פתרון נח ומשתלם ביותר.

השכרת מקרן – גודל וסוג האירוע

כאשר אנו ניגשים למלאכת בחירת המקרן, נבחן את סוג האירוע על מנת להשכיר את המקרן המתאים לנו ביותר: אירוע משפחתי, אירוע ספורט, אירוע צפייה בסרטים, אירוע עסקי. בנוסף נתייחס לגודל האירוע על מנת שנוכל לבחור מקרן להשכרה עם רוחב צפייה המתאים לכמות הצופים, חלוקת גודל האירוע מתחלקת ל 0-40 צופים, 15-120 צופים, 100-150 צופים ו 150-400 צופים.

כדי להקל מעט את מלאכת חישוב עוצמת ההקרנה לפניכם ההמלצות שלנו:

מקרן כיס: מתאים עד 15 איש בחדר חשוך לגמרי. מעט אור יהרוס את יכולת הצפייה.
1500 לומנס: מתאים להקרנה עד 20 איש במקום מעט אור יהרוס את יכולת הצפייה.
2000 לומנס: מתאים להקרנה עד 40 איש במקום מעט מואר.
3000 לומנס: מתאים להקרנה עד 130 איש וכן מתאים לעבודה בשטח מעט מואר.
4000 לומנס: מתאים להקרנה עד 280 איש וכן מתאים לעבודה בשטח מואר אך לא באור יום מלא.
6000 לומנס: מתאים להקרנה עד 750 איש וכן מתאים גם לעבודה באור יום אך לא בשמש.
 

השכרת מקרן – מיקום וזמן האירוע

 גם למיקום וזמן האירוע יש חשיבות כאשר אנו מתעניינים בהשכרת מקרנים, האם האירוע מתקיים באולם אירועים? או שאולי בגן אירועים (שטח פתוח), מסעדה, פארק, חדר ישיבות של החברה, אולם ספורט, או אולי בבית. לכל אלה יש השפעה חשובה בבחירת מקרן להשכרה כאשר אנו מתעניינים בהשכרת מקרנים. חשובים לא פחות הם זמני האירוע ותנאי התאורה בחלל בו אנו רוצים להקרין, אם האירוע שלכם מתרחש בלילה או כאשר תנאי התאורה הסביבתית חלשים תצטרכו מקרן עם עוצמת הקרנה רגילה או נמוכה יחסית, אם האירוע מתרחש ביום או תנאי התאורה הסביבתית אינם מאפשרים חושך מוחלט, תצטרכו מקרן עם עוצמת הקרנה גבוהה. בשביל להשלים את החוויה באירוע כדי לשקול גם השכרת ערכת קריוקי מקצועית.

השכרת מקרן – איכות צפייה ורזולוציה באירועים

כיום, טכנולוגית המקרנים מתקדמת וגבוהה במיוחד בחברת שרון רייכטר אנו מאפשרים לכם גישה לפתרונות הקרנה ברמה הגבוהה ביותר לכל תנאי אירוע, גם אם תנאי התאורה באירוע הם גבוהים במיוחד. הכל תלוי בבחירה מוסכלת כשאתם מתעניינים בהשכרת מקרנים. על מנת לבחור נכונה מקרן, אתם צריכים להתייחס אל המדדים הבאים:

  • אנסי לומנס (Ansi Lumens) - מדד לעוצמת ההקרנה של המנורה של המקרן, ככל שהנתון גבוה יותר נקבל תמונה איכותית וברורה יותר.
  • רזולוציה – ככל שרזולוציית המקרן גבוהה יותר, איכות הצפייה טובה יותר וניתן לצפות באופן איכותי בתמונה גדולה יותר.
  • HDMI – מקרן עם יכולת הקרנה HDMI מייצר תמונה איכותית במיוחד ומשפר את חווית הצפייה.
  • 3D – בחרו מקרן עם יכולת שידור תלת ממד אם אתם מעוניינים לספק לאורחים שלכם חווית צפייה מיוחדת במינה, מתאים במיוחד לאירועי צפייה קולנועית  אבל לא רק.
  • סאונד – אם ההקרנה מלווה בקול, בדקו גם לגבי מערכת הגברה כאשר אתם באים להשכיר מקרן


    שימו לב!! חשוב להדגיש שמקרן אינו מערכת הגברה ועל כן בצפייה בסרט או בכל מדיה שמוצגת עם שמע עלינו לדאוג לאמצעי הגברה לסאונד.
     

השכרת מקרן – החלום מגיע אליכם

תמיד חלמתם להעתיק את חווית הצפייה הקולנועית לבית, לאירועים או לעסק שלכם? כיום החלום הזה נגיש ואפשרי מתמיד. בימינו על ידי השכרת מקרנים ניידים ללא צורך בקניית מקרנים ותחזוקתם, אתם יכולים להעתיק את חווית הצפייה לכל מקום שתרצו. בעולם שבו כל פרזנטציה או הרצאה מכובדת מלווה בהצגת מצגות או סרטונים, אלו חדשות משמחות במיוחד, מרצים ומנהלים משפרים את הגשת הפרזנטציה על ידי שימוש במקרנים ומעלים את רמת ההרצאה או הישיבה העסקית בעשרות מונים ומוסיפים ערך מוסף גדול לתוכן האירוע.

עם הטכנולוגיה המתקדמת של היום אין גבול לשיטות ההצגה, וניתן להציג בכל תנאי וגודל אירועים. עם התקדמות ונגישות המקרנים, ניתן למצוא אותם במקומות רבים בשימושים ביתיים ועסקיים, הפופולריות והדרישה למקרנים הורידה את המחירים וגרמה לתחרות בשוק אשר שמה את הלקוח במרכז, ולכן היום ניתן לקנות או להשכיר מקרנים במחיר נוח ואפשרי לכל כיס, וכל אחד יכול להפוך את ביתו או האירוע שלו לחוויית צפייה קולנועית על גבי מסך ענק.

השכרת מקרן ומסך – מחירים נגישים ונמוכים מתמיד

אז כמו שצוין קודם, הדרישה למקרנים הורידה את המחירים והתאימה אותם לכל כיס. אם בעבר מקרן עלה כמה עשרות אלפי שקלים ורק אנשים מבוססים היו יכולים לקנות אותם, היום מחירם של המקרנים יכול להיות גם רק כמה אלפים בודדים. המחירים באים לידי ביטוי גם בהשכרת מקרנים. היום ניתן להשכיר מקרנים במחירים של 200-400 ש"ח, לעומת 1000-1500 ש"ח בעבר.

השכרת מקרן – טכנולוגיה מודרנית

כיום כמעט כל מקרן בא עם אפשרויות חיבורים חיצוניים, ובכך ניתן לחבר את המחשב למקרן ולהציג את קבצים באיכות צפייה גבוהה. אחד מהמקרנים הנפוצים הוא מקרן של חברת ברקו, זהו מקרן בעל 3 שבבי צבע נפרדים (R,G,B), שמקרין את קובץ המחשב על המסך- למקרן זה יש כמה יתרונות על פני צפייה במסכי פלזמה, גודל התמונה הרבה יותר גדול ומתאים לכמות רבה יותר של צופים, איכות ההקרנה גבוהה יותר ובאה לידי ביטוי בתמונה ברורה יותר, עם צבעים חיים יותר נורות הקרנה אשר מחזיקות זמן רב ולא דורשות החלפה תכופה.  

השכרת מסכי הקרנה – השלמת חווית הצפייה למושלמת

אז החלטתם שאתם מתעניינים בהשכרת מקרנים? אל תתפשרו על השכרת מסך מקרן לשיפור משמעותי של איכות התמונה הסופית, השכרת מקרן היא זולה ואיכות הצפייה תהיה משמעותית טובה יותר מאשר שימוש בסדינים, או הקרנה על קירות לבנים.

שני פרמטרים החשובים ביותר בנושא של השכרת מקרן

1. גודל התצוגה שברצוננו לקבל
2. כמות האור הסביבתי שבמקום הצפייה 
 
הכלל הינו אחיד ככל שעוצמת המנורה חזקה יותר כך גם איכות התמונה וגם עמידותה בתנאי תאורה טובים יותר. ככל שכמות האנשים הצופים בתמונה המוקרנת גדלה כמובן שנזדקק לתמונה גדולה יותר ועל כן נצטרך מקרן בעל עוצמת הקרנה חזקה יותר.
 
שימו לב!! חשוב להדגיש שמקרן אינו מערכת הגברה ועל כן בצפייה בסרט או בכל מדיה שמוצגת עם שמע עלינו לדאוג לאמצעי הגברה לסאונד.
 
 

 
מקווים שעזרנו לכם לקחת את ההחלטה הנכונה.
תמיד תוכלו להיוועץ במומחי החברה שלנו 073-2241444
תוצאות: 27
בחרת לסנן לפי: השכרת מקרן
יצרנים
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy